Två på raken

Ledig dag igen!
Wow!

Jag är ju lite dålig på det där med att vara ledig jag.
Jag vet inte om det är att jag är missanpassad eller vad det är.
Men jag vet inte hur man gör.

När jag är ledig så ser oftast min dag ut såhär:
Ligga kvar i sängen och läsa
Hasa mig upp och koka kaffe
Ligga och läsa medan kaffet rinner ner
Läsa OCH dricka kaffe samtidigt
Efter ett par timmar hasa mig upp och fundera över livet
Skriva lite
Pilla navelludd

Och så går dagen och vips så är det sängdags och ny arbetsdag...

Jag lyckas aldrig städa garderober, hälsa på vänner, knäskura toaletten, rensa tidningshögen och såna där very important saker som alla andra duktigt gör på sina lediga dagar.
Jag kommer på mig själv med att mest bara sitta och känna mig förvånad mest hela tiden

Är jag ensam om detta fenomen?


legs

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Det är det viktigaste budordet... Helga vilodagen!
Man behöver vila också!

2008-02-26 @ 19:26:51
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Camilla

Japp, både Helga och jag vilar i kapp. Och det är så skönt :-)

2008-02-26 @ 19:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0