Tre svettiga smurfer

...har i kväll varit på Ishotellet i Jukkasjärvi..
Eller nähä, var det bara ortens lokala ridhus.
Ja, sak samma..


Den enda som inte var ljusblå, var hästen


Det är skillnad på svettig och svettig, på nåt vis.
När man står där ljusblå, högröd i ansiktet och pylsig, så är man ju inte direkt läcker.
Men när en man utan namn här, står där svettig i vit tröja och läderarmband och läckra våta lockar i håret, så blir det ju direkt något helt annat.
Då är det helt plötsligt hur läckert som helst.

I varje fall
Denna dagen har bestått av uppåtgående energier.
Avslappning, på gränsen till avramling.
Enorma köttsår på ställen där man helst inte ska ha sår, utom när man fött barn.
Ihoptjälning av ljusblå kvinna.
Sammvaro med andra Smurfer

Det jag skulle behöva nu:
Ett badkar!!


cowgirl


(Jag blev erbjuden att köpa ett.
Men var ska jag göra av det?
I köket med alla andra grejer..?)

Kommentarer
Postat av: Helena

Tänk om den där mannen utan namn, men med vit tröja, läderarmband och svettiga lockar
skulle ha varit i det lokala ridhuset.... ;)Kan undra om den ihoptjälade kvinnan skulle ha varit så ihoptjälad då?! Jag tror att då skulle hon istället för ett värmande bad ha behövt en isvak för avkylning... (hehe)

2008-02-16 @ 13:38:35
URL: http://riverlady.blogg.se
Postat av: Helena

By the way.....passande bild må jag säga...
:)

2008-02-16 @ 13:39:17
URL: http://riverlady.blogg.se
Postat av: Camilla

Ja precis, dår hade det varit jag som stod för havshöningen och inte ozonskiktet..:-)

2008-02-16 @ 16:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0