Tonight

image70



Ikväll är det Melodifestivalen..

Ska du titta?

Vilken schlager är du?

Själv blev jag Cara Mia - en het, modern sak.


Jag tycker att kombinationen E-Type/The Poodles är lite festlig.
Vad månne det komma därifrån.

E-Type är ju liksom lite sådär "jag-vill-egentligen-inte-erkänna-det-läcker", men håll med om att ni inte skulle tacka nej till en liten fling med honom.
Han har ju dessutom lite innanför pannbenet, jämfört med många andra vackra män...(nu får jag väl bannor..)

Jag har inte riktigt bestämt om jag ska titta eller inte. Men jag misstänker starkt att jag kommer att landa där ändå.
Hur ska jag annars kunna svära över att fel låt vann?

Kommentarer
Postat av: Gubben

Vet ej om du kommer ta detta som något att skryt om, men jag vart också en liten hårdare kille, hur nu jag kkunde bli en kille. så vi gillar tydligen samma låt, Kul va?
/Gubben

2008-02-09 @ 17:47:49
URL: http://mhats.blogg.se/
Postat av: Vilma

Jag vet inte om jag gillar tanken på den mixningen.. Hmm..

2008-02-09 @ 17:51:51
URL: http://livetssannaord.blogg.se
Postat av: Camilla

Vilma- Men håll med om att han är läcker..;-) Etypen..alltså

2008-02-09 @ 17:55:08
URL: http://wildros.blogg.se
Postat av: Camilla

Gubben- ja men jag blev Cara Mia, men jag skulle nog mer passa som den hårda killen..:-)

2008-02-09 @ 17:56:35
Postat av: pannaanna

Nämen, blev jag inte cara mia jag mä....
Helt underbart att vara en het modern sak...!!

2008-02-09 @ 21:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0