Shoppingtur

..på lunchen..
Jag är inte så bra på att shoppa, så det blev följande:

♥ Ett par skitsnygga stövletter(?) i en strl för stor storlek.. Ja men va fan. Dom hade kostat 950 spänn och nu var det 70%. Då känns det som om man kan använda raggisar! Jag har ju letat som en toka efter nya.

♥ Ett par för små rid/körhandskar på Bole. Jag tänkte såhär, att skinn brukar töja på sig och jag bara MÅSTE ha ett par bruna rid/körhandskar för annars blir jag snart arkibuserad av en viss person. Töjer dom sig inte så köper Helena dom garanterat. Hon köper allt jag tycker är för litet, för stort, för kort eller för långt, så det är lugnt.


En billaddare till mobilen. Ja men, jag är ju så slarvig och glömmer att ladda och så och då är det ju bra att ha en i bilen OCH jag hade ju fått ett presentkort från snälla snälla Telia, eftersom mailen inte funkade över hela Julen och Nyår. Även om den här mobilen kurkar ur snart, så har jag ju då både en till Nokia och en till Ericsson och då får jag väl för sjutton köpa en mobil som passar till laddaren.. Resten av presentkortet gick till påfyllning på sonens refillkort. Han blev urnöjd.

Vad tycker ni om min shoppingförmåga?



SMILE

Kommentarer
Postat av: trollpackan

*skrattar* Hmm...låter som att du skulle behöve gå en kurs eller nå´t!
kramen

2008-02-22 @ 07:05:13
URL: http://trollpackan.bloggagratis.se
Postat av: Tizzel

Hej! Gratulerar till de "fyndiga" inköpen!!!
För stora stövlar... tsss... :-)
Bloggsvar:
Visst är det lite nesligt att erkänna det där med beovet av en manlig figur..... Men visst är det lite så att de är bra att ha när man är lite för bekväm själv!
Men - allt ordnar sig på något sätt. Det gör det!! :-)
Ha en fin dag!

2008-02-22 @ 09:06:21
Postat av: Mija

*skrattar*
Du låter som jag när jag är på shoppingrunda.. alltid orsaker till mitt handlande.. ;)

2008-03-15 @ 18:39:14
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Camilla

Ja visst blir man lika förvånad varje gång man kommer hem med kassarna??:-)

2008-03-15 @ 19:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0