I natt

I natt ska vi sova.
Du och jag.
Berörande.
Som om ingeting annat fanns.
Fast inte på samma ställe.

Jag tror att min Kärlek har tagit slut.
Jag tror att jag leverades med en Icakasse med kärlek, men
nu är den tom.
Det enda som är kvar är påsen som kan användas till sopor.
Var det slöseri eller var det bara dumdristiga beslut.
Borde jag ha sparat lite på ett konto till bistrare tider.
Hade jag fått mer då, om jag placerat det med bra ränta.
Eller var det lika bra att göra av med det, när ingen morgondag fanns

Finns det möjlighet att fylla på den igen, eller står jag där lika snopen som ett barn
som kastat sin klubba i sanden.
Storslaget..


image64


Kommentarer
Postat av: Helena

Helt klart att det går att fylla på kassen med kärlek!!!

2008-02-03 @ 20:26:47
URL: http://riverlady.blogg.se
Postat av: Camilla

Ja men så bra. Då kan ju du leta lite åt mig och stoppa i, i påsen åt mig...Danke...

2008-02-03 @ 20:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0