I morgon

Ska jag på nån tråkig Fackkurs som jag måste gå på bara för att jag en gång i fjol sa att
"Ok, jag kan väl vara ombud, eftersom ingen annan tänker vara det"

Och för två veckor sen, så damp det ner i lådan:

"Härmed inkallas du till en jättelång jävla kurs som är halvägs till månen och du får inte äta på hela dagen och du kommer att komma hem lagom tills att du ska åka nästa dag.
Och om du inte infinner dig så kommer vi att skära av din arm med en rostig yxa"

Det var det budskapet som man kunde läsa ur mellan raderna..

Jaha
Det är då bara att masa sig dit då.
För vem vill få armen avskuren med en rostig yxa?

Men min största undran nu är:
Kan man ta sig från järnvägsstationen i Gävle till Nygatan 41 på 7 minuter?

Jag känner att kommer man inte i tid så ryker nog nästa arm också.
Användandes enbart skaftet...
Och det kommer inte bli ett lätt liv som stallhäxa utan en endaste arm..

Use your mouth, Honey.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0