I dag...

..är en ledig dag.
Eftersom jag har jobbat helgen.
Hade ganska bra flyt i helgen och det är nästan så att jag vet varför.
Det fanns liksom inga irriterande objekt i närheten, så det gick att fokusera på jobbet och livet.
Jag måste nog lära mig att "stänga av", trots att jag har svårt för det.
Men för att överleva.

By the way.
Det tillhör kategorien "Värdelösa informationer".
Doris har varit ute för första gången nu.
Tills jag bar in henne och sa att nu var det klart för idag.
Ja jag vet. Jag är lite tramsig.
Men jag vill ju så gärna ha henne kvar.
Att sonen hennes, fick frispel och jagade henne runt gården med muntra hopp, gör ju liksom inte saken enklare för en Doris skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Bra! =)

2008-02-25 @ 10:13:50
URL: http://glansigyta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0