Hemma hemma, ja äntligen hemma

Har precis anlänt hem efter återbesöket på Mälarklininken.
Dom tyckte att jag hade rätt schyssta spiror.
Jag slapp till och med att få sprutan in i leden

Dafne däremot, hade det lite jobbigare.
Hon fick ny Veterinär
Hon fick ny diagnos
OCH hon fick några nya sprutor
Och jag säger bara det, att ställningen Norge-Finland står nu 0-1 med marginal
Heja Finland

Sjävla matföringen såna här dagar är så fantastisk tycker jag
Matintag i dag borträknat frukost hemma:

Sallad från Ica Kniven(repris)
Kalla köttbullar med Mangorajasås
Billingeost(med Mangorajasås..)
Morot(med Mangorajasås...jodå, det går)
Kaffe, Kaffe och lite Kaffe
På tvären och längsen och på alla möjliga sätt

Sitter just nu och funderar på om jag är hungrig eller bara proppfull
Lite mystisk känsla

Kommentarer
Postat av: Helena

Jo då, jag funderade på samma sak, men bestämde mig för att jag var mätt!!! Somnade som en stock!!

2008-02-20 @ 09:45:53
URL: http://riverlady.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0