Förunderligt


Uj uj uj
Vilken vecka det här har varit.
Jag tror närmare bestämt att den har gått till väldshistorien på många sätt och vis.
Jag tyckte nyss att jag satt här och skrev att äntligen så är det fredag, så var det fredag igen.
För första gången på sju dagar, så lade jag mig nyss på soffan en stund..
Underbart

Jag har inte varit hemma en enda kväll före åtta på kvällen tror jag.
Och då har jag tippat i säng efter alla måstebestyren.

image67

Usch, jag känner att jag är lite trött på att alltid göra allting själv.
Det är nog som nån sa att man skulle ha haft nån där hemma
Fast jag tror att jag hoppar över den där detaljen med kortkort..

Det har hänt så mycket i mitt inre liv den här veckan, så det nästan bara snurrar än.
Som en ballerina i en liten ask, med fin melodi
Inget världsomvändande egentligen.
Men mycket viktigt för mig

Jag tror även att jag börjat förstå ett och annat

Tänk vad livet är förunderligt och underbart.
Man kan förändra

image68



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0