dagens

Alla Brustna Hjärtans Dag, spenderade jag mestadels på ett tåg och i en varm och svettig föreläsningslokal

Kom på vid halvsju snåret i morse att
"Man kanske skulle ha haft någonting att läsa på tåget"
Skenade in på jobbet och ryckte åt mig första bästa. Vilket då var Hästens Biologi.
Det var ett dumt drag, kom jag på två timmar senare när jag skulle försöka packa ner bokeländet i min lilla ryggsäck..
Det gick inte, så i handen under hela dagen har jag gått omkring med Hästens Biologi.
5:e upplagan. tryckt 1999

Jag måste säga ett mina "upp till kamp" vänner på kursen såg aningen konfunderad ut när jag kom med den under armen

I alla fall dagens tema:
Utanförskap

Inte så att det var ett av underrubrikerna på kursen, utan snarare min känsla hela dagen lång
Så malplacerad som jag kände mig, med mina "upp till kamp"-vänner, som redan på tåget satt och disskuterade om dom skulle få övertidsersättning även för timmarna som det tog faktiskt att åka till stället vi skulle var på, går inte att beskriva.
En liten stund satte jag mig på toan och funderade över hur man gjorde när man mobilbloggar, men kände sen att jag nog var tvungen att gå in till mina "Upp till kamp"-vänner, för att inte riskera att bli misstäkt för att utföra spionage eller nåt.
Ja inte vet jag vad jag gjorde där, men jag antar att jag måste stå ut dom här 9 resterade gångerna!

Jag lyckades dock krångla mig ur övernattning om några veckor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0