Bra start på dagen

...var att jag sov och vaknade utan ett evigt "pip pip piiiip pip pip piiip" i örat.
Jag vet inte när jag sist fick sova hur länge jag ville.
Nu blev det inte så länge, men det blev dock utan oljud.

Undrar om den där klockan som börjar lysa en halvtimme innan den börjar ringa, funkar
Är det någon som har testat den?

Efter en lååång frukost, med kaffe drickandes i halvliggande ställning med tillhörande spill, så hasade jag mig upp och åkte till jobbet.
Nu har jag packat alla grejer till i morgon och tömkört Nathan.
Känner sånt lugn och frid i själen idag, så jag vill att den här dagen varar för evigt.
Eller lite längre än 24 timmar i alla fall.
Grejen är väl att det kan man inte få. Men det man KAN få, det är att njuta av den här dagen till fullo.

Packningen tog sin lilla tid, för det är ju inte en grej vi ska ha med och det verkar ju vara jag som är servant och han som är master.
Men det ska vi ändra på, på något vis. Jag håller bara på med en bra plan..
Återkommer på ämnet.

Ha en underbar dag alla, för det ska jag. Trots att jag ska tvätta bilen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0