Så där ja..

..nu har jag gjort höstens töntigaste övning igen..
Det borde filmas..

"Konsten att elda öronljus när man är singel", skulle nog göra succé på i varje fall Youtube..hm..

Det är lika spännande varje gång. Kommer jag att elda upp håret  denna gång eller ej..
Det är frågan man ställer sig, ner man kavar ner sig på en handduk på golvet och med en spegel i högsta hugg försöker att få fjutt på öronljuset med vänster hand(på ena sidan i alla fall...)
Har någon provat att tända en tändare med vänster hand? Och sen få eld på skiten via en spegel, som är 10x15 cm?
Det är inte bara det, kan jag säga
:-)

Sen måste man dessutom ligga där och titta sig i spegeln hela tiden för att se när man kommit till röda strecket..
På nåt vis har ansiktet fått mer fall mot jordens dragningskraft de sista åren..Och man liknar mest en Sankt Bernardshund..
Sen tuttarna ska vi inte ens prata om....
Det blir nåts sorts korsmönster...

Och jag inser att ska jag någonsin ligga bredvid någon man och vara romantisk och småprata, så ska det banne mig vara på ryggläge för min del. Då dras allt åt rätt håll om man säger så...

Ja, i varje fall så har jag allt hår kvar..
:-)


Kommentarer
Postat av: ejmis

Öronljus??!!

2008-12-20 @ 17:13:49
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: helena

Hör bra i dag?

2008-12-21 @ 12:23:26
URL: http://riverlady.blogg.se/
Postat av: ejmis

Tack för länken, det där var något nytt för mig.

2008-12-21 @ 14:39:46
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Snilsson

Luciafirare Lucifer Lindeman: "Morsan kom in i rummet, iklädd overall, en skitig overall. Flintskallig var hon, håret hade brunnit opp i samband med en lucia. Och det var så lågt i tak så hon kunde inte ha lussekrona utan fick gå med huvet på sne å en ljusstump i örat. Åsså sjöng hon 'Jodde-lodde-la-hi-hi, här kommer Alice Overallen'. Sen dansa hon å farsan tango hela natten. Ajö!"

2008-12-21 @ 15:14:31
URL: http://hotwood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0