Nedräkning!

Nu har jag bara sekunder kvar av nedräkning till min efterlängtade Julledighet!!
Förvisso ganska många än...men snart så!
:-)
Carolina och jag har gjort en nedräkningskalender på whiteboardtavlan(en av de tusen..) i stallet..
Med tidsangivelser som vi får kryssa eftersom..
Livet känns lite lättare att leva då..
Så vi har dagarna uppdelade i 6-8, 8-10, 10-12, lunch, 13-15...
Så i morgon är det bara 10 kryss kvar....

Ja sånt pysslar vi med när det känns mörkt och vi vill framkalla ljuset i horisonten...
Snart så...snart så
;-)

Kommentarer
Postat av: Nilla

ledighet..hhaaahha den 2 är jag ledig...yes i några dagar

2008-12-17 @ 22:13:27
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: helena

Trevligt med nedräkningar :) Näe jag har ingen kamera, hundarna togs med telefonen och när jag skulle fota kidsen fick jag under protester låna emils....

2008-12-18 @ 17:51:55
URL: http://riverlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0