Det är inte möjligt..

Det hände idag när jag var in på Ica Kvantum...

Plötsligt känner jag mig själv gå fram till hyllan där det ligger köksredskap, formar och sånt.
Jag känner min hand ta tag i den där höga sockerkasformen i teflon, precis en sån där som Leila har, fast hon har en i orginal skitdåligt sockerkasfastnande material.
Sen känner jag att handen lyfts och tar tag i den och vrider och vänder på formen.
Sen hör jag en röst i skallen som säger:
"Tja, en sån här skulle man ha haft"

Jag var tvungen att liksom kliva ut min kropp och kolla om det verkligen var jag...
Och ja det var det...
Kändes så suspekt bara...

Så jag släppte den och gick vidare och tänkte, "vänj dig kvinna om du ska vara en.."
Jag kikade lite på den en gång till och sen tog jag en apelsinpepparkasburk i stället.
Ska köpa den nästa gång, nu  när jag har tränat lite..
;-)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0