Plötsligt händer det. Part II

Jaha..jag vet inte hur man ska se på det här..
Idag var jag nog med om det märkligaste på länge.
Och det sjukaste och mest komiska också, för den delen.
Haha..
Ibland..när jag tycker att det är trist upphöjt till 28, så brukar jag be en smula. Och då gärna om ett tecken.
I form av en fjäder.
Ibland kommer dom. Ibland kommer dom inte..
Idag kom den.

I mesta laget kan man säga..

När jag kom hem från jobbet så käkade jag sen så gick jag och duschade.
När jag hade blött ner mig och börjat att tvåla in mig, så märkte jag en underlig grej.
Liksom där bak..
Så jag började att dra i det mysiska objektet.
Och fram kom en GUL PÅSKFJÄDER!!!
-Aningens blöt-

Gud så jävla sjukt.
Vad fan gjorde den där? Mellan mina skinkor!!!
-"Öh..hej på dig" Liksom..

Där låg mitt tecken mellan mina skinkor och bara låg.
Hur fan kom den dit, är nu den naturliga frågan jag ställer mig?
Ingen aning hörrö..

Jag menar, jag är ju på toa ett x antal gånger per dag. Borde inte sannorlikheten vara överhängade att jag märkt den??

Men sen när jag funderade lite till, så kom jag på att när jag red i dag, så var det ett underligt "pysljud" där bak.
Men jag trodde att det kom i från de skinnskodda ridbyxorna ..

Det är så suspekt så det är inte sant.
Jag föll ihop i en skrattande hög där inne i duschen..

Ett pysande gult tecken..

Hilfe..eller nåt..

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag undrar vad detta tecken betyder ;)

2008-08-07 @ 20:44:58
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Snilsson

Hahaha, ja jädrar... Eller ska man säga fjädrar? Jo, nu fick du nåt å grunna på!

2008-08-07 @ 21:43:55
URL: http://hotwood.blogg.se/
Postat av: Nilla

Ha ha ha ..ordlös men inte skrattlös må så gott

2008-08-08 @ 08:31:23
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Snilsson

Ja, jag håller med!

2008-08-08 @ 12:37:51
URL: http://hotwood.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag småskrattar fortfarande när j ag tänker på det..Och när jag kommer ihåg HUR fjädern såg ut....hihihihi.. Puss på dej!

2008-08-08 @ 12:40:14
Postat av: Anna igen

Gaaahhhh..Har varit in och läst präktBritas blogg igen... Jag tror att det är dags att skicka brevbomb...via mail... hehehehehe...

2008-08-08 @ 12:50:04
Postat av: Mija

TACK för dagens leende!!! :)

Behövde det...

2008-08-10 @ 23:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0