Need. Sleep!

 

Men jag vet inte. Jag känner nog nu en stark drift som är på väg att draaa mig ut till bilen nu och köra mig hem.
Jag hoppas bara att jag inte har någon infiltratör som läser här så dom kan jublande skrika
-"Jouren har åkt, öppna pavorna..!!"

Men jag känner mig klar nu faktiskt.
Klar för idag.
Tack och hej, leverpastej
Puss och kram och ses i morgon(not)
Nyp i stjärten!

Jag hoppas att dom känner likadant.
Men inte vet jag när sist nån kände likadant som mig.

Jag skulle gärna vilja skylla på någon annan för det.
För det är så himla lämpligt.
Men det är nog inte så det går till i den vuxna världen.
Tror jag.
Jag får väl bita i det sura krusbärskartet, trots att dom förmodligen är övermogna vid det här laget.

Någon som hänger med?
Nä jag förstår det.

Det är lite flokigt nu...
Natti!

(Ps. Säg åt era ungar att man ska fan inte vara ute och ränna hela nätterna...)

Kommentarer
Postat av: ejmis

Jag fick post igår =)

Tack, det kommer till användning.

2008-08-19 @ 11:43:45
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Stina

jobbig natt på jouren ? =)

2008-08-19 @ 20:33:47
URL: http://stormstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0