Lekdags...kanske lite sent..?

Nu sitter Stefan och jag i olika värlsdsändar och ska göra ett försök med varför jag får lila-fucking-ramar omkring mina bilder nowadays....

Så vi tager en och samma bild och ser om det blir lika för han...

Jaja, han bor i Värmland...
Slutar på land...
Måste vara ett annat då väl??


Nu till bild.
Jag är Våg.
Det här är inte lätt.
Han är Våg, men man..något lättare... Eventuellt...

Vi är inne nu på temat "Love" och letar, men det går så där..
Lika som alla mina loveteman....

Nä vad sa jag nu.
Jag ska ju vara positiv..

Okej, då tillägnar jag denna bild till dig, Du själsglädjande man, två komma fem mil norr om härifrån.
Det måste allstå vara i evigheten det då va??
 



:-)

Kommentarer
Postat av: Nilla

God morgon på dej

Ha en bra dag...

2008-08-20 @ 07:34:49
URL: http://fnilla.blogg.se/
Postat av: Louise

allt känns bara piss !!

2008-08-20 @ 18:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0