Det är från barn...

Det är inte ofta jag får ett gott skratt när jag är på Elgiganten, men i dag fick jag det..

Jag hade kollat på telefoner, för jag har kommit på att jag nog ska ha en ny. Igen.

Så när jag gick förbi några hyllor för att komma mot utgången så går jag förbi en man med en son på ca 3-4 år.
Jag kände att mannen tittade lite extra, men jag tänkte inte mer på det , utan knallade vidare.
Så hör jag när jag gått förbi:

Sonen- "Pappaaaa, kände du den där tjjjjejjeen?"
Pappan- "Nä, det gör jag inte.."
Sonen-" Nähäpp...*suck*..jahme...varför titta du så mycke på henne ra?"
Pappan-"Hrmmmh...ehh..."

Haha..jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig.
Det var en sån härlig och dräpande fråga.

Jag fnissade hela vägen ut.
Kassörskan tittade lite underligt på mig, så jag försökte le käckt åt henne..
Hehe..


Kommentarer
Postat av: Snilsson

Hehehe... It sure was.

2008-08-24 @ 15:55:33
URL: http://hotwood.blogg.se/
Postat av: Åsa.S

Hahahaha... vad kul!

2008-08-24 @ 22:37:32
URL: http://glansigyta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0