Dagens Våg

Vågen

den 4 augusti

VARDAG:

En verkligt fin idé har väntat länge nog på sitt förverkligande. Nu kan du få gehör från andra.
- Ja jag vet, tre år är länge nog!! Så jag tackar för hjälpen..

KÄRLEK/RELATIONER:

En oxe verkar vara ditt största hopp till varaktig kärlek just nu.

-Du och jag Anna, det är ju det jag alltid har sagt ;-))

PENGAR/ARBETE:

Ingen människa kan allt, men man kan lära sig, det gäller dig också, trots att det kan kännas motigt.
-Vadå inte kan allt? Jag kan allt. Ibland..

DAGENS CITAT:

Chamfort -Mest bortkastad av alla dagar är den, då man inte lett.
-Lett en ko?


Kommentarer
Postat av: anna

Vi kanske ska pröva... Det verkar ju vara svårt att få till det.. Kanske är lättare med en tjej... ;)

2008-08-05 @ 11:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0