Varde ljus

Spring



Gud vilken härlig dag det har varit idag!

Äntligen, äntligen känns det som om det finns hopp om vår och sen sommar.
Det går att andas igen och det finns ljus.
Bristvaran under många många månader.
Jag sitter nu och njuter av att titta ut genom fönstret, efter en långprommis.
Det är ljust fortfarande och solen är precis på väg ner bakom det blåa vackra hälsingska berget.

Jag älskar verkligen snöfritt!

Jag älskar vår, jag älskar sommar och till viss del höst.
Jag skiter i pollen allergi och lera. Gräsmattskrattning och omplantering av blommor.
Det är nu min tid börjar och det är nu en Wildrosa kommer att leva.

Tills nästa ide...

image97



Kraften kommer från ingenstans.
Eller kanske från ljuset.

Idag har jag städat, bytt däck(Läs:Hunken, men jag var med..), tvättat bilen, dammsugit bilen, tagit in sommarskor och burit ut vintergrejer.

Det är fanimej mer än vad jag har gjort på hela vintern sammanlagt..
Jihoo..

Kommentarer
Postat av: ejmis

10000 steg är nog så svårt det...

2008-04-20 @ 20:43:37
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0