Utmanad!



Jag har blivit utmanad av ejmis


TRE NAMN DU GÅR UNDER

Roosa- dock bara några som tur är..
Milla-har jag efter många år lyckats nästan att bli av med..:-)
Sen är det garanterat mycket ofta-häxa, bitch. osv.. men bara när jag inte hör..


TRE SAKER SOM SKRÄMMER DIG


Att bli bitter
Att  tillslut behöva ångra saker jag inte har gjort, i stället för de saker jag gjort
Höga höjder.

TRE SAKER DU HAR PÅ DIG

Arbetsbyxor
Mysisar
Huvtröja
-inte nödvändigtvis samtidigt..

TRE SANNINGAR

Jag är hopplöst bekväm
Jag är slumpartad
Jag gråter till filmer



TRE SAKER JAG VERKLIGEN VILL HA

En sak kan jag då inte skriva här, så sant som det är sagt..
En egen häst och ekonomi för det hela
Ett större hus

TRE PERSONER SOM DU UTMANAR

Carolina

Helena

Mija


Det gå inte att göra länkar just nu..Så jag får försöka att fixa det i morgon..Suck..
Strul strul strul..


Kommentarer
Postat av: Mija

Jag har antagit utmaningen!
(Men det kanske du redan har sett?!)

;)

2008-04-05 @ 22:47:10
URL: http://mammamija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0