Tävlingsdag..

Vårvindar friska, leka och viska..
Idag, viskades det tävling.
Inget mindre än Nytorps Cupen

Internationell tävling som går av stapeln varje år i April...Nåväl. Väldigt lokal då.  Lokaliserad till Sundins stall.
Men inte mindre viktig för det

image120
Här är dom. Tävlingsryttarna.Pigga och glada...
Eller fokuserade åtminstone...
Klockan är 08.20 och dom har varit där sen 06.00 och knoppat manar..
Strongt.



image121
Framhoppningschefen




image122
Framhoppning. Eftersom jag stod och var startflaggerska så har jag inga kort från hopptävlingen..



Men efter lunch,så byggdes banan om till en dressyrbana.
Då hade jag lite mer tid att ta bilder.
Någon mästerfotograf har jag aldrig blivit beskylld för att vara, så jag tar bara med de som är halvskapliga här..


image123
Maria och Step Side, som för övrigt vann dressyren.



image124
Amanda och Perfekts, som vann hoppningen på förmiddagen.



image125
Emelie och Jack, tvåa i dressyren.



image126
Madde och Delta



image127
Hannah andades för första gången på tre minuter vid sista hälsningen :-)
Här på Diognale.














Dessa går under kategorien:
Lustiga hopp och landningar.

Alternativt:
Camilla och Carolina kan inte knäppa kort..



image133

Tillslut. Här är hela gänget som nu tar studenten. Ni vet dom där som jag kommer att sakna så mycket.

Tack för en härlig dag, girls!!

:-)










Kommentarer
Postat av: Snilsson

Jo men det var väl ganska knäppa kort? Precis som du. Precis som om du skulle ha tagit dem själv. Och hade det inte varit dina så hade det inte varit du. För-hopp-ningsvis.

2008-04-23 @ 00:59:05
Postat av: Camilla

Haha..Du är ju inte så lite knäpp själv heller...;-)

2008-04-23 @ 09:42:51
URL: http://wildros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0