Just nu..

..så sitter jag och väntar på att färgen ska verka klart i håret..
Synen är sådär efterom jag är frisk och då får man ju som bekant inte ha linser. (Och jag vill inte ha hårfärg på gogglarna)Så idag har "de-klämmande-klämmiga-röda-fruktansvärt-fula" fått en liten revival..
Ja..

I ugnen gräddas de där fantastiska icke brödsbröden, till morgondagens lunch.
Eftersom jag ska iväg och körträna, så behövs lite planering.
Jag orkar egentligen inte med det idag, men jag måste.
Håret var väl låg prioritering egentligen, men va fan..:-)

Idag har gått ganska bra ändock, trots första dagen efter hemma och varit frisk..

Det som var lite trist, var att ena hästen som jag skulle ha haft med i morgon på träningen har passat på att få en hovböld..
Jahapp..
Typiskt!!
Han ville väl inte till Bollnäs och träna kanske..
Men då hade han väl bara kunnat säga det i stället ;-)
Nu vet jag inte hur det blir. Ska springa med han i morgon bitti och kolla hur han verkar.
Värmen i hoven gick bort, när vi drog bort en söm, där bölden hade varit. Så hoppet får nu vara det sista som överger en.
För säkerthets skull, så har jag tvättat och gjort fin en annan, som får följa med annars i stället. Men fan, jag hade viljat ha med "lille" Lotus jag, så som vi har tränat nu på slutet..
Men jaja..inget att göra åt i så fall. Hoppas bara att det blir en till träning innan det blir sommar, så han får åka då i stället..

Mästerfotografen i linsskyddet, ska försöka få nån stackare att knäppa lite kort i morgon.

Ojoj, nu ska färgen OCH bröden ut!!

Fridens.

Ni vet väl att livet är härligt att leva i alla fall??

;-)


Kommentarer
Postat av: ejmis

Hur blev färgen? Heltäckande eller... ;)

2008-04-25 @ 20:14:34
URL: http://ejmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0