Gnällig!

Idag känner jag mig gnällig som tusan!
Men va fan, jag har ju sån huvudvärk. Jag tror att den kommer av pollenmedicinen.
Äter jag inte den så får jag knas med ögonen och linserna, eftersom dom sväller och så skaver linserna och då får jag virus i ögonhelvetarna igen. Och det vill jag inte!!
Äter jag pollen pillrus, så blir jag trött, tjurig och får världens huvudvärk.
Känns på något vis som det berömda ekorrhjulet va?!

Någon som har provat "Ränessans Pollen"?(Stavning??)

Jag tänker varje år att jag ska ta akupunktur mot pollenbesvären, men jag glömmer ju bara bort det hela tiden.
Det ska man ju börja med lite tidigare på våren, för att få nån sorts bra effekt..
Dubbelsuck.

Trots allt det här, så älskar jag fortfarande den här årstiden mest på jorden!!
Ja, av kärlekar till årstider det vill säga...

:-)
..

Kommentarer
Postat av: ejmis

Vist är det trist att pollen-allergin liksom tar bort lite av vår-glädjen...

2008-04-28 @ 19:37:13
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Camilla

Ja den grumlar glädjen lite liksom...

2008-04-28 @ 20:03:17
Postat av: Snilsson

...för att inte tala om hur den grumlar ögonen... Liksom.

2008-04-28 @ 21:10:20
URL: http://hotwood.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja det med liksom...hehe

2008-04-28 @ 22:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0