Fredagsgästbloggaren..

Blir även denna vecka Carolina Rindeborn

Varsågod! :-)


Tack...
Jag är dock lite off idag.. varför det jo, det har varit lite mycket dom senaste dagarna.. kanske mest i mitt huvud.. fattar inte varför jag funderar så mycket på allt.. men det hör väl till livet antar jag.
Igår var det vårbal på Nytorp.
Dom var så vackra allihopa. Jag blir så fascinerad av alla otroligt vackra kläningar och frisyrer.
Maten var så god, så god.. fläskfilè med kanarellsås.. men man fick bara ta 3 bitar annars så blev "nån" arga.. vi åt mer och ja "nån blev arg. helt fantastiskt.. hur i hela fridens namn kan man tro att folk blir mätta och med 3 små bitar fläskfilè ska räcka eller snarare att man blir nöjd.. gör mer för gudsskull!!!


Ja sen så blev vi avbrutna mitt i bloggandet..
How typical..

Så hon får väl fortsätta en annan dag, tack.. ;-)

Kommentarer
Postat av: Helena

Jo visst vart "någon" arga..... men vi kan andas ut, för det var anders som fick skulden :)

2008-04-25 @ 23:42:06
URL: http://riverlady.blogg.se
Postat av: carolina

typiskt att jag inte blev färdig men men får ta resten en annan gång!!! :)

2008-04-26 @ 20:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0