Fredag..

Nu har jag (och sonen)kopplat ur dator och burit och kånkat och släpat täcke och icakasse med hundra liter Cola och chips.
Sonen ska på LAN..
Jag vet inte riktigt vad det är. Men jag har förstått så mycket att man är uppe hela jäkla natten.
Man undrar vad han skulle med täcke och kudde till?

Jag kan inte riktigt förstå tjusningen med att sitta uppe hela natten och glo på en skärm.
Jamenar det finns ju så mycket andra roligare saker man kan göra på natten..
Som tex att sova..

Är det ett ålderstecken??

Kommentarer
Postat av: Jessi

fin blogg du har :)

Nä usch lan låter bara jobbigt!

2008-04-04 @ 18:17:41
URL: http://jessi91.blogg.se
Postat av: ejmis

Lite tantvarning är det nog ;)

2008-04-04 @ 18:21:59
URL: http://ejmis.blogg.se
Postat av: Camilla

Svar till Jessi:
Tack tack! Ja visst låter det som en sjukdom eller nåt?

Svar till Ejmis:
Tack..;-)
Ja men det är nog så..hehe

2008-04-04 @ 20:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0