Floka..

Usch ja, vilken skitdag det har varit idag. Inte så där prestationsmässigt, för det har varit på topp.
Men inuti..
Jag hade helst velat ligga kvar i sängen idag och ha täcket uppdaraget över hela mig så jag slapp se nån överhuvudtaget..

Som grädde på moset så strax efter sex så ringer telefonen samtidigt som jag pratar med en annan.
Jag tycker på nåt vis att jag känner igen numret..
"Helvete, helvete helvete.."
Då har jag glömt att ändra dag på en behandling.
Dom kunde inte i morgon så jag sa att
"Vi tar det på måndagen i stället".
Men hjärnan hade visst knappat in Tisdag i alla fall. För jag har hela dagen gått och tänkt att
"I morgon har jag behandlingar",
 trots att jag har tittat i almanackan flera gånger under dagen..

Fattar inte vad det är med mig..



cry'n shame

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0