vampyrer..sen då?

Jag vet inte om jag är helt stupido eller hur det är, men jag har ännu inte fattat tjusningen med Facebook..
Är jag mol allena i detta land om det. Det verkar inte bättre..
Alla pratar om det som om det vore nya bibeln..
Ja man blir biten av en vampyr. Man blir nånting..tagen? av en Zombie(bara det..)
Men sen då??
Jag bara undrar...
Det går kanske att anordna nån liten kurs eller så, eftersom det verkar vara så very important?

När jag har bitit klart, vad ska jag gör då? What´s in it for meeee??
Stalltips emottages gärna..
Jag har inte bitit nån ännu..för jag fattar inte hur man gör, så det kanske är det som fattas...?

Det kanske blir som på film när jag fått bita nån..wwooooohhaahahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0