som på film

jag har funderat lite på hur ni gör..
jamenar hur får man livet att inte vara som en dålig repris på en B-film från Polen, dubbad på tyska, som tv1 fick gratis i present när dom var på en mässa och en regnig sommar dag när det hade regnat i två veckor och alla andra dåliga filmer var slut och han som jobbar på lagret där alla filmer är hade semester och det bara var nån jävla vikarie som råkade ta fel film dessutom..det var då den sändes.. Mitt liv.
Hur får ni erat att bli som en med publiksucceér och en som som säljer nya biljett rekord varje dag och dessutom spelades in på Nya Zeeland, med en motspelare som var snyggare än Nicolas Cage..och den fick tre Oscars..
Jag bara undrar.
Stalltips mottages gärna....

Sen undrar jag också hur i hela friden tvätten blir ren i en tvättmaskin. Den snuffar ju bara runt lite soft sådär med knappt nåt vatten alls..
Satt nämligen och studerade det en dag i tvättstugan..
det är skillnad det jämfört med den gamla goda tiden när man hackade upp en isvak i trettio graders kyla och fick handgnussa i det kalla vattnet..

ja jag sa ju det..B-film

Kommentarer
Postat av: nån

lagervikarien kanske i själva verket är den viktiga mannen i ditt liv - le när du tar emot filmen, titta ovanför regnet - där skiner solen, och vips - hela dagen ändrade skepnad...

2007-09-17 @ 22:30:01
Postat av: Petit moi

Tack! Att det ver så enkelt hade jag ingen aning om..

2007-09-17 @ 23:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0