pinsamt

men ååå..fick ett msn från en av mina vänner...hon hade blivit påkommen...ja eller hon och hon..hon och han.. dom..de tu..det mest förbjudna som jag iofs skulle gladeligen också göra utan att tänka ett skvatt på konsekvenserna..(sån är jag..ja..inte mot min äkta hälft om jag hade en..men för övrigt totalt avsaknad av hyfs och fason..)jag dör...det skiter väl ni i men jag var bara tvungen att skriva av mig från fingrarna så dom inte går av i en skrattattack..
Hur skrattar föresten man på tecken språk??
..jaja...nämen och så skrev hon bara det och sen var hon urloggad den lilla lilla..jag ville ju ha alla smaskiga detaljer om det var i bilen, på kontoret, matsalen..skogen..hujeda mej vad kallt om stjärten..men vad gör man inte för den hemliga kärleken som är så pirrig och spännade och exhalterande......
tror jag måste skicka ett sms..
nämen jag måste återkomma i ärendet...

image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0