Nä, tacka vet jag fikarum..

Jag fattar allvarligt inte varför alla ska knäppa kort på sina kakor och lägga ut i sin blogg?..hur i fridens dagar hinner dom? ..jag hinner(eller vänta, själv lusten är väl dåligt presenterad också kanske..) knappt baka kakor what so ever.
Vad ska jag knäppa på och lägga in över min vardag? en sadel kanske?


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Ja här har ni då mig i fika rummet på jobbet...



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket 

Här har vi då Carolina. Hon funderar då och då varför hennes skor alltid nöts ut i tårna först...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Det här är James. Han är framför allt bra till dom små eleverna..


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Här har vi då Lotus Q. Han är lite missförstådd emellanåt. Men vi tycker om honom som han är. Grannarna är mer tveksam..


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Här är då vårat Motto!


Och inte en kaka så långt ögat når...

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hahaha... skoj!!! :)

2007-09-26 @ 21:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0