jaha

jag undrar vad jag ska skriva här för att få en endaste kommentar så jag vet att nån har läst..försök orka..
annars ska jag använda den som dagbok och skriva alla snaskiga detaljer om ...vänta vänta..jag ska ge hela namnet också...
men jag bara nyfar lite och funderar om det går bra at ha den som dagbok..
eller man bara kanske ska gå ner 70 kg i vikt och heta Linda..
jag kan skriva elaka saker..jag lovar..men jag tycker att det är ganska trist liv faktskt
det är roligare att vara jag..bara...
det är så himla bra att vara jag... ;-)

Kommentarer
Postat av: närmaste arbetskamaten

Jag läser men jag är SÅ lat att jag inte skriver nåt... ska bli ändring på det f.o.m nu... ja, tänk vad bra det är att vara du!!!!! :)

2007-09-12 @ 08:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0