ha!

idag har jag gjort en sån där..nähä-min-sköna-det-här-tänker-du-bara-inte-göra-för-det-törs-du-inte-sörru..grej..
Och visst blir man 2.30 lång efteråt??..ja dom som redan är 2.30 blir väl 2.88 då...(om ni är lite rapp nu så vet ni hur lång jag är också..hehe)..ja i varje fall så var det skönt för skälvisen att göra en sån trivial sak men ändock något jag har gått och funderat på (my middlename is..fundera..)...
och bara en liten lite grej kan göra en människa ljus i hela själen med en sol som strålar och ett leende..
tänk på det..när ni säger saker till era medmänniskor..att en liten liten grej kan göra det ljust eller mörkt..du ser inte vad den går igenom, så kan man inte försöka vara på den säkra sidan och göra det ljust i stället för att chansa?...

image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0