det regnar kallt

Nu är det sånt där väder igen..hela dagen har man liksom flytit omkring i nåt kallt jäkla moln av regn..burr!!...
det blir lite gnälligt när man har ute-pigga-och-raska-jobbar-vi-på-jobb..
jag undrar om det blir lite som med vissa sjurslag att man liksom går ner på någon sorts halvfart när det blir kallat..som motoroljan tex..den är ju rätt trög när det är kallare ute och så även jag..
Nu vet jag inte om jag vill påstår att jag är piggare när det är varmt heller så var det så bra med det..då kokar hjärnan i stället..
Nä tänk att du aldrig är nöjd du ...
Nä..jo lite sådär kring 14 grader tror jag är optimalt för mig.. Vilket land ska man då bo i??
England? med mellanafrikans dygnsrytm..jo det vore nåt det ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0