bäst idag..

som alla som känner mig redan vet så är jag och min hjärna inte så ofta på topp samtidigt... i dag tog bästa pris i total flummighet i alla fall.
hela morgonen hade jag gått och ojat mig över att ..nu alla ni som blir äcklad av minsta lilla detalj som inte genomgått kemtvätt..Håll för öronen.. -jag kommer att förblöda -jag har slut på bindor -oj nu kom det en däm igen -oj, sådär nu kan jag inte ge blod på tre år för det tog slut  osv. sen masade jag och "min närmaste arbetskamrat" iväg till Ica på byn enbart för att inhanda verktyg åt damen utan blod.
Sen då när jag glad i hågen trippade ut från affären tittar "närmaste arbetskamraten" menande på mig och undrar -Köpte du bindor??
Nääää.....
Oh nej
Men jag köpte en center och en Friggs Juice..röd äcklig historia
Jamen hur funkar det där på övervåningen, när det enda jag ska dit och köpa är det enda jag kommer ut utan.....
Vet inte.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0