Överraskning

Nu har jag vrickat mitt finger igen...
Räck upp handen, alla som är förvånade..


Jag behöver hjälp!
Inte med fingret, det trasslar så bra på egen hand.

Men med layouten.
Jag vill ha prästkragar som bakgrund och jag vill ha
 någon annan sorts stil på bokstäverna..
Hilfe Hilfe..

Säga bara inte så här
"Det är bara att gå in där och klicka så där och klicka sähär och skriva sådär och skriva såhär."

Jag fattar absolut inte grekiska heller och jag tro inte att jag skulle fatta mer om nån sa lite käckt att det är bara att säga såhär och sådär...


Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Nä, jga kan tyvärr inte hjälpa dig... har fixat min själv, men jag har fått prova mig fram och minns inte hur... annan stil på bokstäverna har jag gått bet på.
Lycka till!

2007-10-23 @ 20:22:03
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Snilsson

Jo men det är ju bara du går in där under vadenuheter och ändrar bakrgund genom att klicka på den där knappen åsså...

2007-10-23 @ 21:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0