Nyvaken hjärna på förvirrad kvinna

Alltså.
Man kan inte vakna med denna fåniga låt i skallen, huller om buller, med egna tankar inblandade. Huller om buller..

"Kan inte hjälpa att jag känner det så här" - Om du bara visste vad jag har kämpat emot -
"Ingen vet, det jag vet"- Det går inte att beskriva i ord för någon som inte förstår -
"En hemlighet"- Men hur länge ska den kunna hållas,eller märks det redan -
"Det jag vill, kan jag nog få i tusenfalt"- Det vore en önkskedröm, men jag vet inte vad jag vill själv förrän jag har sett hur det verkar. Dom slår så sällan in -
"Jag vill vara din"- För att jag inte vill att någon annan ska ha. Jag beundrar så sällan -
"Det jag vill säga dig är inte lätt"- Praktiskt taget omöjligt. För jag kommer ändå inte att få nåt svar och då smärtar det ännu mer. Så jag är tyst-
"Och nu börjar jag förstå att jag är kär"- Fast kär och kär, jag vet inte det heller. Innerst inne vet jag inte. Hur ska jag göra det. Men i och för sig så skulle jag aldrig erkänna det för nån heller.
Som sagt  -
"Kan inte hjälpa att jag känner det så här"-  Och det är ju aldrig nån som fattar nåt i alla fall  -

Kommentarer
Postat av: Snilsson

Margareta...

2007-10-21 @ 23:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0