Nej med stort N

Jag hade behövt en längre helg
Jag hade behövt fler sovtimmar på ett dygn, utan att för den sakens skull tulla på vakentimmarna..
Om man har så mycket att fundera på som jag har så hinner jag inte på dom timmar som är. Faktiskt.
Jag hade behövt åkt söderut i stället för norrut i Söndags. Det ställde bara till förtret i redan sliten hjärna. För att inte tala om vad det ställde till i illa tilltygat och sargat hjärta.
Men det gick. Det gick inte bra, men det gick.
Och saker ska ju bara gå åt det bättre. Hade jag tänkt.
Vissa dagar styr inte jag mig själv, utan det är nån lite skit som sitter där långt ner med en joystick känns det som.
Nån liten känsla som tar överhanden.
Men jag repade mig ganska snabbt igen. Jo.

En sak till som jag inte hade behövt, utan verkligen behöver.
A fucking miracle...

Kom in, stå kvar, mig kvittar det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0