Morotstoppar

Jaha, så nu ska man vara tvungen att äta morotstoppar också för att attrahera männen.
Räckte det inte med Botox och bröstimplantat.. Nej nej, nu är det morotstoppar som gäller.
Ferromonerna. Ja just ja
Det finns ju en anledning att man skär bort dom där ferromonspäckade topparna. Dom är ju väldigt beska. Ja då, jag har provat. Men jag vet inte om det har fungerat för jag har nog inte sett en man sen dess. Mött i bil är nog det närmsta.
Och det är väl kanske därför vi lever i singlarnas århundrade.. För att vi skär bort det beska. Vilken sorg...

Men ok, jag kan tänka mig att trycka i mig topparna. Mycket hellre det än Botox och implantat. Det skulle jag aldrig i livet ens fundera på..

Men frågan är i vilken mängd man måste trycka i sig dessa toppar.
Och nästa undran - Efter hur många kilo blir man orange?
Sista undran är- Är dom värd sjutton kilo morötter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0