Kallt!!

Nu vet jag hur det känns att frysa ihjäl.. nästan!
Alla som varit där säger att dom började höra klockor ringa och änglakörer och lite sånt alldeles när dom trodde det var slut.
Men jag vet inte. Jag har inte hört några än.. jag hör mer poff och tjoff från sonens rum. Han spelar Warcraft..
Men det kan inte vara långt ifrån. jag har liksom gått ner viloläge och allt går så segt. Hjälper inte att jag eldar upp hela köket nätsintill..
Jag fryser!!
Kan nån komma och värma mig?
Nähä, inte det. Jag tar väl en chokladbit då istället. Det värmer i alla fall själen. Tänk att en substans från ett materia, kan omvandlas till energi och komma ut i den eteriska själen.
Inte illa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0