Höstnormaliteter?

En sån här skön Lördagskväll..
Kanske ni tycker att borde bestå av en trevlig halvvild fest, med efterföljande utgång på krog eller dans.
Jag känner inte riktigt så just nu.
Det känns bara jobbigt och besvärligt att ens tänka tanken.
Jag tror att jag gjorde min beskärda del i somras.
Nu vill jag bara ligga på soffan och elda i spisen och dricka vin och vara själv själv själv...
Appropå det..
Tillbaka..
Helst under en filt och titta på en bra film. Eller varför inte en dålig film. Det kvittar.
Stänga av mobilen, låsa dörren och gömma mig om någon knackar på.
Man får även lipa.
Det får vara så här för nu. Tackar och tar emot.
Ny vindar blåser väl när det finns något att blåsa för. Har jag kommit fram till.
Så nu har jag hyrt film och köpt lite gott.
Ska kanske till och med kolla om handleden orkar hålla i skaftet. På gitarren.

Undrar om jag har björngener?

Kommentarer
Postat av: Snilsson

Skål!! Och kram... en riktigt varm en. Själv är fint. Gott.

2007-10-27 @ 18:38:59
Postat av: Camilla

Tack så mycket!! ;-)

2007-10-27 @ 19:28:07
URL: http://wildros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0