Fy...!! Disgusting

Alltså, jag tycker nog att det var ganska äckligt när Filip tog en bit av sin väns rumpa och åt upp den!
Precis när jag bytte kanal så högg han en bit från rumpan och han skrek och sen fick man se två köttbitar på en tallrik.
Och jag kände att "Vad var det för fel på det programmet jag knäppte över i från?"
Jag vet inte så mycket mer, för det var bara det jag såg, men i alla fall..
Nä jag vet inte, är det så man måste göra för att vara innovativ..

En bra sak med att vara min vän: Jag kommer aldrig att äta upp Din rumpa! Jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Jag

Tack för din kommentar den uppskattades, jag behöver nån som e ärlig. Det e sant som du sa min självkänsla e ju superdålig å spelar säkert en stor roll i det hela.

2007-10-09 @ 20:52:41
URL: http://deppigajag.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0