Drömtydare hitåt!

Drömde i natt att jag hade köpt ny bil.
Och det har jag ju,men det här var någon liten låg gräddvit historia.
Jag satt i passargerarsätet och en snygg man, som jag inte tänker säga namnet på, körde.
Vi kom fram till en väg spärr som liknande mer en vägspärr i Ryssland (så som jag tänker mig en vägspärr i Ryssland)
När vakterna kom fram och vi öppnade bilen, så var det fullt med snö i hela bilen.
Den icke namngivna mannen började ösa ur snö ur bilen och samtidigt pratade med vakterna. De skulle göra som en flygande besiktning.
Då säger den snygge icke namngivna mannen att
"Jag går ur och ställer mig på andra sidan om vägspärren, så kan du köra dit när bilen är besiktad" (Typiskt män..)
"Jamen..." säger jag.
"Det kommer att gå så bra", säger han. "Jag väntar på andra sidan, så kommer du sen när du är klar"
Och han ser verkligen ut som om han menar det han säger.

Männen börjar besikta bilen och jag öser ur snö vidare.

En av vakterna kommer fram och säger att
"Tyvärr, den gick inte igenom besiktningen, du får en femma och får inte åka vidare.
Och så sätter han en sån där lapp man har på hotellrumsdörrhandtagen, (typ stör ej) på backspegeln.

Där står det att jag ska köra till närmaste Konsum, där bilen kommer att hämtas av personal som kommer att laga den och jag får inte tillträde till den förrän den är klar.

Så där står jag vackert vid avspärrningen och mannen står på andra sidan och spejar.
Och dessutom har han mage att vinka och se glad ut.
Det sista jag minns är att jag skriker ut min förtvivlan..


Jösses!

Du drömtydare..Berätta vad detta betyder.
(Förutom att män har en viss förmåga att försvinna, när man som bäst behöver dom..)

                                  Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0