Dagens Våg

den 21 Oct

    VARDAG Det är inte läge att fatta allvarliga och viktiga beslut just nu då du har en tendens att förbise viktiga detaljer. - Jag har alltid en tendens att förbise viktiga detaljer. Inget speciellt för dagen...

    KÄRLEK/RELATIONER Ett telefonsamtal kan start något helt nytt idag, gläd dig över det och se fram emot en bra tid. - Nu har jag suttit och väntat hela dagen. Ring för faaan!!

    PENGAR/ARBETE Du har alldeles för mycket att göra och känner dig överansträngd. En smula ledighet skulle kunna muntra upp dig. - Ja det är det jag alltid har sagt, man har för lite ledigt och för mycket jobb.... Ni skulle bara veta vad munter jag kan vara när jag är ledig!!

    DAGENS CITAT Leo Buscaglia -Det liv och den kärlek som vi skapar är det liv och den kärlek som vi lever i. - Öh...kan varken cykla


Kommentarer
Postat av: tomten

?? cykla??

2007-10-21 @ 19:04:47
Postat av: Snilsson

Han varken sjunger.

2007-10-21 @ 23:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0