Dagens Outfit is out..

Dagens outfit tänkte jag bespara er att se. Jag berättar i stället

Ett par ögon som är så tunga, så jag misstänker att någon sitter på ögonlocken.
Två humungus svarta ringar under dom två trötta ögonen.
Ett två stycke ihopskrynklade ögonbryn
En tofs på huvudet a la Lillie&Sussi. Dock lite sned och med hårtesar som fallit ur.
Ett stycke hårspänne för att i nån förhoppning hålla undan hårtesarna som fallit ur.
En munkjacka
Ett par halvsunkiga jeans
Ett par raggsockar..

Inget av detta togs med i dagens outfit:
Noppade ögonbryn
Stay-ups
Make up what so ever
Parfym
Glatt leende


Jag har faktiskt kört lastmaskin. Hur brukar ni se ut då?
Gick bra. Förutom den guppiga vägen som gjorde att min livmoder och min halsmandlar har gjort High Five 77 gånger så.
Men jag fick av veden och jag hade inte sönder nåt.
Tadaaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0