Upphottat...

Nu kan jag äntligen titta på saker utan att bara se stillbilder som en gammal svartvit film.
Jag har uppgraderat!
För övrigt vet jag inte om jag orkar göra nåt annat.
Har varit ner med bilen till Stora Staden och lämnat in den på service.
Sen fick jag ta lokalbussen hem.
Det kändes som en smärre "nära-döden-upplevelse"
Ja då. Jag ska gå till doktorn i morgon..
Men inte för att jag tror att den ska kunna göra nåt åt det hela, utan för att jag måste om jag kommer att vara borta
längre från jobbet..
Undrar hur jag ska ta mig ner bara. Och hur jag ska ta mig ner för att hämta bilen i morgon..
Ja det är morgondagens bekymmer..
Nu ska jag sova till nån dålig film, tänkte jag.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, tack så mycket för svaret, då slipper jag fundera längre å bara konstatera att mammas dator e GAMMAL he he :-D
Å krya på dig!

2007-11-26 @ 11:10:15
URL: http://mariat80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0