Undran


Jag undrar  vad som har hänt egentligen.

Idag så lagade jag mat och liksom inte bara svepte ihop nåt sådär, utan jag LAGADE mat.
För alla som inte tycker att det är nåt konstigt i sig, vill jag bara säga att mitt matlageri tog slut för två år sen, när jag under fyra år lagat mat åt en som bara suckade och petade i maten.
Allt tog slut på nåt vis och jag har sen dess bara improviserat..

Sen så har jag märkt massa andra saker också, som jag inte alls gör som tidigare.
Och då har det hänt på bara några veckor.
Som t.e.x jag lyssnar på radio på morgonen innan jobbet. Det har varit tvärnit innan, för minsta antydan till ljud förut har fått mig och mitt morgonmonsterhumör att gå i taket.
Och jag somnar på rygg, med armarna utsträckta uppåt..
Det har varit en teknisk omöjlighet tidigare, för jag har aldrig i hela världen lyckats somna så. Jag har alltid i hela mitt liv legat ihopvecklad som ett gem ungefär.

Det känns jättekonstigt. Vad händer?


Kommentarer
Postat av: Snilsson

Å dä ä inte ens fullmåne.

2007-11-19 @ 20:56:23
Postat av: Anonym

Nä..inte ens ägglossning...

2007-11-19 @ 21:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0