Trött, uttråkad och sjuk-jag

Fy så jobbigt det är.
Jag sitter här på jobbet och är hur hängig som helst. Som tur är så har jag just för dagen, väldigt stillasittande arbetsuppgifter. Eller rättare sagt, jag har sett till att jag har det idag. I morgon hoppas jag på lite mera liv i den förfallna kvinnan, så att jag kan göra nåt mer vettigt. Det ska ju göras det jag gör nu med, men det är inte speciellt upplyftande..
det är nu tredje gången på fem veckor eller nåt sånt, som jag blir förkyld. Och jag är jävligt trött på det nu!
Jag tror att jag har feber också....För jag fryser så att jag hoppar, trots fleecefodrade byxor, tjock tröja och scarfs...

Nån som har några bra bli-pigg-och-rask-igen tips??

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Kommentarer
Postat av: Snilsson

"Nån som har några bra bli-pigg-och-rask-igen tips??"

Chokladsås...?

2007-11-17 @ 18:18:15
Postat av: Camilla

Ja det förstås.Men det måste väl bli levererat på nåt speciellt sätt också, för det är väl inte så kul att sitta där själv med en flaska chokladsås;-)

2007-11-17 @ 21:05:09
URL: http://wildros.blogg.se
Postat av: Snilsson

Jovisst. Och jag bara lovar och lovar ju...

2007-11-18 @ 10:25:39
Postat av: Camilla

Ja du är alldeles hopplös... ;.)

2007-11-18 @ 11:46:19
URL: http://www.wildros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0