Toppen

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
     

Är det nån som har några bra förslag på hur man konserverar värme?

Nu tänkte jag idag, att jag INTE ska frysa i natt, så som jag gjorde natten som var.
Med tanke på att natten var ett evigt hostande till halv fyra, så blev det så lång frystid liksom..

Så nu har jag eldat hela dagen. Toppnoteringen i hallen har varit 28 grader.
Ja det är ju skitbra, så länge det varar.
Jag har ju en köksspis. Den håller inte värmen länge efter man har slutat att elda.
Jovisst har jag elelement! Men dom är så trista och smäller hela nätterna.
Men det gör ju inget, för ska jag ha dom på för fullt så måste jag nog ha två heltidsjobb, för att ha råd i alla fall..

Så ett innovativt förslag skulle uppskattas...

Kommentarer
Postat av: Alexandra Telluselle

Hej!
Lider med dig. Jag känner mig nästan sjuk om jag fryser för mycket. Min lösning är ett extraelement - inköpt på Sylwan som är ett byggvaruhus för typ 3-400 kr. Värmer bra! Det är dock dyrt på elräkningen men kan vara värt det (och jag stänger av eller sänker när jag inte är hemma förstås). Köp ett sånt!

2007-11-25 @ 14:58:16
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1913
Postat av: Camilla

Tack! Jag får ta och kolla upp det.. :-)

2007-11-25 @ 16:25:28
URL: http://wildros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0