Finns den, så syns den inte

Jag vill vara där någonstans, där jag kan få känna mig liten
Någonstans där jag får vara den otrygga, som vilar i den varma famnen
Där jag kan vara jag, utan att varje andetag behöva tänka
Och vara den starke
Jag vill vara där, jag kan få ta skydd från livets bistra vindar
Jag vill vara där någon ler åt mina infall och inte alltid vara den som ler mot mig själv
Där misstagen tas med ett höjt ögonbryn över glittrande ögon och glöms i nästa sekund


Bejaka bejaka...vilket joll


image32

Framför mig ser jag ett snett leende
Ansiktslöst än så länge
Vem i fridens dagar det är, har jag ingen aning om






Kommentarer
Postat av: paddok

underbart med höjda ögonbryn och glittrande ögon.... våga bara vara där så kommer ansiktet säkert att träda fram.....

2007-11-10 @ 22:21:05
Postat av: Anonym

Ja tack för positivitet... ;-)

2007-11-10 @ 23:37:32
URL: http://wildros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0